van sydney tot airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu van sydney tot airlie beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu

van sydney tot airlie beach

04 December 2013 | Australië, Airlie Beach

Hallo!

Hier dan eindelijk weer eens een reisverslag!

In Sydney hadden we een hele hoop uitleg over de oostkust enzo gekregen en dat bracht ons heel erg in de war haha.. ons soort van plan was eerst naar het zuiden na een paar weken weer terug naar sydney voor oud en nieuw en dan op naar het noorden.. maar 2 dagen laten stapte we het vliegtuig uit in cairns! (NOORDEN) eerst was het gewoon een beetje relaxen bij de lagoon het zwembad aan het strand, want in de zee mocht je niet zwemmen.. en we wouden heel graag een auto kopen maar helaas was er geen auto meer voor ons dus gaan we met de bus reizen! na een paar dagen hadden we het dorpje wel gezien dus besloten we op doorreis te gaan.. eerst nog een boodschapje doen en ja hoor werden we aangehouden door zo'n typisch tourtjes verkoper, die vroeg ons wat we allemaal al gedaan hadden. Uhm ja niks eigenlijk 'weet je wel niet wat je allemaal kan doen hier' werd er naar ons geroepen! Nou na een paar uur liepen we naar buiten met een aantal tourtjes in ons zak! Volgende dag hadden we een auto gehuurd en gingen we een paar daagjes naar het regenwoud! Daar hebben we een berg beklommen van 3.5 km stijl omhoog, en weer 3.5 km omlaag! Op de heenweg was het bloedheet en op een gegeven moment begon het te regen dus wanneer we weer naar beneden moesten was het een grote glijbaan! 1 x en nooit meer hahah wat was het zwaar ( bleek uiteindelijk ook voor ervaren wandelaars te zijn :|. ) na 2 nachtjes gingen we eindelijk terug naar cairns weer voor een beetje gezelligheid!
Ons volgende stop was mission beach! Daar hebben we geskydived! Helaas regende het die dag en impersiepe mag je niet diven als het regent, dus we moesten wachten totdat het droog was. maar toen wij in de lucht waren begon het toch te regenen en we moesten springen, de regen sneed echt gigantisch in je huid maar het was echt ontzettend gaaf! En omdat we helemaal onder de uitslag zaten door de regen kregen we voor nog een sprong voor de helft van de prijs met gratis foto's, dus dat gaan we sowieso doen!
Na weer een paar uur in de bus en een stukje op de ferry kwamen we aan op magnatic island! Echt een heel leuk relaxed eiland, en ons hostel had een prachtig uitzicht op zee! Met de zon en hele leuke mensen hebben we daar een paar super dagen gehad.
Nu zitten we op airlie beach, vandaag gaan we een paar dagen op een boot naar whitsundays wat echt prachtig schijnt te zijn dus ben heel benieuwd!
Have a nice day mates xxxxxxxx

• 04 December 2013 - 07:59

Joyce:

Hai Nien,

Nou we hoeven er niet aan te twijfelen dat jullie een super tijd hebben en nog gaan krijgen:-)
    Maar met praten over de zon, maak je ons alleen een klein beetje jaloers. Ik ga zo weer het ijs van de auto ramen krabben:( Nee hoor, ik vind het heerlijk voor jullie!!! Blijf lekker genieten!!! Xxxxxxx

• 04 December 2013 - 17:56

Daddy Dude:

Hoi Nien,

He he eindelijk weer een verhaal. maar volgens mij ben je nog niet helemaal compleet in je verhalen.
    Hoe zit dat met het snorkelen en zo, en dat je bijna door een haai werd gegrepen. Ik snap dat je niet alles wil vertellen maar dat zijn toch wel leuke details.
    Maar goed dat laat ik verder aan jou over wat je wel of niet wil schrijven natuurlijk.
    Gaat alles onderling ook nog steeds lekker, na zoveel weken op elkaars lip te hebben gezeten?
    Het ga je goed mop, en de volgende sky-dive zelf gewoon foto's maken dan heb je in ieder geval wat.
    xxxjes

• 05 December 2013 - 10:55

Linda Van Tilburg:

Heerlijk om je zo te volgen. Wat een avonturen. Juist de uitstapjes die niet helemaal goed gaan blijven je bij. Als je maar heel blijft. Spierpijn en huiduitslag horen er een beetje bij. Ik kijk uit naar de volgende foto's en verhalen. Geniet van je vakantie.