wauw - Reisverslag uit Manly, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu wauw - Reisverslag uit Manly, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu

wauw

15 November 2013 | Australië, Manly

Daar staan we dan om 10.30 op schiphol, we gaan aan ons grote avontuur beginnen!
Na vertraging gingen we dan eindelijk de lucht in!
De vlucht was zeer slopend, echt totaal geen oog dicht gedaan!
2 dagen later op donderdag kwamen we dan eindelijk in Sydney aan, daar werden hartelijk verwelkomt met een heerlijk warm zonnetje!
Nadat we onze backpack hadden zijn we gelijk doorgegaan naar de stad om het beroemde opera house te bekijken! Echt niemand had volgens mij zonnebrand mee en we hadden een klein middagje daar rondgelopen en iedereen was wel een beetje verbrand TOP!
Ik moet zeggen de eerste dag was heel erg onwerkelijk maar echt al super gaaf! Ik wist gelijk toen ik daar liep ja dit is echt wat ik wilde, er viel een soort last van mn schouders..
Eenmaal savonds gingen we gezellig bbqe, en heb kangoeroe gegeten haha zielig maar wel lekker haha!
Vandaag hebben we een hoop geregeld van een bankrekening tot bij autogarage! Helaas was het vandaag niet zo heel denderend weer maar vanaf volgende week gaan we sowieso de zon tegemoet!
Bye matesssss

• 15 November 2013 - 13:43

Sarien:

Super, fijn dat je goed bent aangekomen. Mooi om op deze manier jou ervaringen te kunnen lezen, beleven we het zelf ook een beetje mee!
    We blijven je volgen.
    Take your time and enjoy.:-) ♥
    Groetjes t Sarien.

• 15 November 2013 - 13:55

Linda Van Tilburg:

heel leuk zo'n verslag. hier ook eindelijk een zonnetje. dat je nog maar vaak mag bbqe met krokodille, struisvogel of kangoeroe vlees. ik wacht op het volgende verslag.
    groetjes Linda

• 15 November 2013 - 14:27

Arja:

Hey nichtje, leuk om jou zo te kunnen volgen. Zijn wij er toch ook een beetje bij:-)...
    Ben benieuwd naar je volgende verslag.
    Xxxxxjes van ons

• 15 November 2013 - 14:37

Diana Kaijser:

Super leuk je berichtje! Kangaroe gegeten super stoer! Jammer dat de reis niet zo was maar ik denk dat je dat al een beetje vergeten bent, Je hebt al zoveel andere indrukken beleefd! Geniet van je avontuur en wij zijn benieuwd naar je andere verhalen! Liefs ome Gert en Diana en

• 15 November 2013 - 18:26

Ista Ederveen:

we houden je in de gaten ;-)
    Heerlijk genieten van al de nieuwe ervaringen die je op doet. Stoer!! Veel plezier en tot het volgende verslag. Ista

• 15 November 2013 - 20:29

Joyce Kaijser:

Hai Nien, fijn dat je droom nu werkelijkheid is geworden! En kangaroe gegeten??? Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer voor andere dieren gaat eten:-) super dat je 1e verslag erop staat, nu volhouden hé...Want wij hier in dit koude kikkerlandje willen meegenieten met wat je allemaal gaat meemaken!!!! Doei mop tot je volgende verslag! Xxxxxx

• 15 November 2013 - 21:12

Pieter Kaijser:

Hoi Nien.

Goed te lezen dat het allemaal goed is gegaan. Wat betreft die zonnebrand, dat komt me bekend voor. Jij begrijpt dat vast wel.
    Maar goed dat je een kangoeroe hebt gegeten, kon je dat beest wel helemaal op? Je hoeft het niet zielig te vinden, je hebt in Nederland al meerder koeien opgegeten, en daar heb ik je nooit over gehoord. Dus dat is precies hetzelfde.
    Ga lekker genieten meis van alle indrukken, maak er een groot feest van.
    Leuk om zo toch op de hoogte te kunnen blijven van je activiteiten en je belevenissen.
    Xxxjes dude

• 15 November 2013 - 21:42

Charelle Kaijser:

Superleuk om te lezen dat t echt is wat je wilde zus! Ben benieuwd naar al je andere verhalen die je nog gaat vertellen! Ik hou van jou! Dikke knuffel, Charelle

• 16 November 2013 - 00:13

Cynthia Kaijser:

Klinkt goed sis! Ben benieuwd naar je volgende verhalen!! Geniet van alles!! Love you!(L) Liefs! Xx

• 16 November 2013 - 10:57

Arjan En Alejandra:

Hoi Jeanine,

Nou nog een struisvogel en een krokodil op de bbq en je bent helemaal ingeburgerd. Mooi dat je er nu eindelijk bent. En zo'n reis ach het duurt even maar dan heb je ook wat. En ooohhhh ja je moet nog een keer terug ook .......zo'n reis is veeeeeeel erger