sorry guys! - Reisverslag uit Nambour, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu sorry guys! - Reisverslag uit Nambour, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu

sorry guys!

16 Maart 2014 | Australië, Nambour

Hallo iedereen!

Ik had het aal gezegd dat ik niet kon beloven om veel verhaaltjes te plaatsen en dat is ook niet gebeurd haha!
Ik hoop dat jullie konden genieten van de verhalen van fianne!

Omdat ik nu heel lief ben zal ik het wel een klein beetje vertellen wat we allemaal beleefd hebben de afgelopen maanden!

Waar was ik gebleven, bij kerst geloof ik..
Nou wat zal ik ervan zeggen kerst was geen kerst, helemaal niet als je bij iemand in huis verblijft die niks aan kerst doet, geen versiering niks. Ik moet zeggen dat misten we wel! We hebben wel een kerst ontbijt gehad, maar dat was allemaal een beetje vaag!
Op naar oud en nieuw! Yess dat hebben natuurlijk extra uitgebreid gevierd, we waren in byron bay (de hippie stad)
Eerst waren we met alle mensen van het hostel in het hostel al een feestje aan vieren, en voor 12e het strand op! Dat was echt geweldig, de meiden waar ik mee was heb ik niet meer gezien tot de volgende dag, en niemand scheen elkaar gezien te hebben haha! Maargoed het was een groot geweldig feest!
We hebben daarna nog een tijd aan de oostkust gezeten om vervolgens naar 'nieuw zeeland' te gaan!!
Daar hebben we een maand gezeten! We hebben ook met een bus rond gereisd. Veel leuke mensen ontmoet, en echt de mooiste natuur gezien, verkleed feestjes, meegaan met bachelor party s..GEWELDIG
Daarna zijn we naar Melbourne gevlogen om vervolgens te beginnen aan onze road trip! Eerst moesten we een auto vinden en mensen die met ons mee wouden om de kosten te delen.
Dat was nog een heel gedoe! We hebben met een aantal afgesproken maar dee een kwam niet opdagen de ander was heel vaag! Maar uiteindelijk 2 duitse jongens gevonden. Onderweg een duitser verloren, waar een chinees voor in de plaats kwam, die ook wegging uiteindelijk! We zijn veelste gezellig dat ze het niet aankunnen om te blijven! Dus dan maar door met zn 3e.
We hebben in totaal ongeveer 8500 kilometer gereden 'zonder' deuk in de auto!!! We hebben bijna de hele zuid en westkust gezien.. echt super gave en mooie landschap, lekker snorkelen hier en daar.. aan de kant worden gebeukt door een haai, dolfijnen eten geven! En in de auto slapen! Wat een avontuur echt super blij dat ik dit gedaan heb! Veelste kort, maar wie weet komt er gauw nog een avontuur op mn pad!
Seeya in holland! Cheers xx

• 17 Maart 2014 - 15:25

Joyce:

Lieve Jeanine,

Ben trots op je hoor!!!! Vier keer wat geschreven i.p.v. helemaal niks schrijven haha!!! Xxx