whitsundays en fraser island - Reisverslag uit Nambour, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu whitsundays en fraser island - Reisverslag uit Nambour, Australië van jeaninekaijser - WaarBenJij.nu

whitsundays en fraser island

14 December 2013 | Australië, Nambour

hallooooo ben ik weer ( snel he!!)

Wauw, laten we beginnen met whitsundays!
We hebben drie dagen op een boot gezeten met een aantal mensen,
daar moesten we ook op slapen enzo!
Overdag gingen we naar een een aantal plaatsen om te kunnen snorkelen, dat was nog mooier dan in cairns! We hebben echt mega grote vissen gespot! En vanaf de boot hebben we ook dolfijnen,schildpadden en haaien gezien echt heel leuk! In slaap vallen onder de sterrenhemel super vet!
De tweede dag gingen we naar whitsundays, prachtig weer super gaaf uitzicht en felblauw water witte stranden echt geweldig!
Na een paar dagen gingen we naar fraser island, daar mochten we met ons groepje een 4wd rijden was echt heel grappig want fraser is het een en al zand dus je vliegt alleen maar de lucht in met die auto! helaas ging onze auto kapot de tweede dag dus we hebben alleen een paar meertjes gezien.. dus eigenlijk was dat niet echt bijzonder!
Nu zitten we bij een australier in huis vet chill... hollanders love gratissssss
Achter het huis zat een kroeg zeiden ze dus daar zijn we net heen gegaan, hahah alleen maar oude mensen met grijs haar! Dus we hebben even gezellig dansjes gedaan!
slaaap lekker mensen xxxxxxxxxxxxxx

• 15 December 2013 - 13:50

Joyce:

Hai Nien,
    Yesss!!!! We love gratisss!:-) misschien kan je die oude mensjes met grijs haar wel danslessen geven, house of zo:-) in ruil voor kost en inwoning:-)
    Blijf lekker genieten meis en probeer zo veel mogelijk nog meer mooie dingen te doen en mee te maken!
    Xxxxxxxxxxxxxxx

• 17 December 2013 - 19:58

Linda Van Tilburg:

Wauw wat een verhalen. Ik maak al plannen om ook te gaan. Zal er helaas niet van komen denk ik. Daarom is het zo leuk om alles zo gekleurd te horen. Mijn ogen gaan dicht en zie alles voor me. Maak nog veel meer van dit soort verhalen. Ik blijf je volgen.
    Groetjes van iedereen hier.